onsdag 30 december 2009

2009

Antog denna utmaning från Ellinors blogg. Ellinor är en trevlig tjej som jag lärt känna lite under hösten genom bloggvärlden :)

Årets bedrift: Oj, svårt. Förmodligen att jag har klarat av ytterligare ett år på lärarutbildningen. Kanske också att jag o Rikard fixade o donade med vår lägenhet så att den blev såå fint

Årets bittra: Att min lägenhet tog så lång tid att sälja o att jag inte fick så mycket som jag hoppats på den...

Årets bästa semester: Veckan på Kreta tillsammans med Rikard, pappa o mina söta syskon :)

Årets nytillskott: Hm... Lilla Astrid såklart, Rikards systerdotter

Årets förlust: Kommer faktiskt inte på något...

Årets vuxenpoäng: Köpt lägenhet (en trea dessutom) tillsammans med min Rikard

Årets fysiska förändring: Måste nog säga träningen, lite har ju faktiskt hänt ;)

Årets läsupplevelse: Oj, ingen aning. Alla chic-böcker som får mig att må bra! Ytligt, jag vet...

Årets teve-besatthet: Andra Avenyn o Idol 2009.

Årets projekt och nyårslöfte: Helt klart lägenhetsköpet och dess renovering. Skolan är såklart ett projekt i säg ;) Har inga nyårslöften...

Årets insikt: Man fixar det mest, bara man vill

Anta utmaningen om ni vill ;) Vore roligt o läsa om er 2009

2 kommentarer:

nathalie sa...

Oj stavade helt fel :P det heter Bruschetta. Bröd med tomat & vitlök =)
Låter inte dumt det heller ;) Ska ni vara hemma hos er hela kvällen eller ska ni ut nått ?

Fröken Ellinor sa...

Tack detsamma säger jag, kul att läsa och kul att du gjorde utmaningen. Kramar