fredag 18 december 2009

Min vän

Min Marica mår bättre och bättre vilket jag är såå glad för!
Blev så himla orolig när hon blev dålig förra helgen så därför drar jag verkligen en lättnadens suck nu när hon är på väg och återhämta sig.

Marica och jag lärde känna varandra för ett och ett halvt år sedan när vi började samma högskoleprogram. Det sa nästan klick direkt och nu är vi nästan helt oskiljaktiga! Känns så himla roligt att ha träffat en så underbar vän som hon, vi kan prata om precis allt, vi är världens bästa pluggteam, vi vet vad den andra tänker nästan innan man sagt nått och ja...
....vi kompletterar varandra helt perfekt helt enkelt!

Tack för att DU är min vän Marica!
KRAM

2 kommentarer:

Marica sa...

Älsklings vän <3
Ja vi är som gjorda för varandra min fina vän!
Mår bättre o bättre men idag har jag varit mycket ledsen, jobbigt... men alla dina och andras tankar och värme stärker mig för varje dag som går!
Puss min bästa vän!

PS! Jag önskar att jag såg lika pigg ut nu som jag ör på kortet, jag känner mig helt off,,, men det blir bättre imorgon eller en annan dag ;)

Anonym sa...

Uscha, skönt att hon mår bättre! Nu får hon ta det lugnt och vila upp huvudet :)

Hoppas att du mår bra!?

Kramis Carro