torsdag 3 december 2009

Mot helgen

Maria, jag o Jenny på vår inflyttningsfest
Jag o dessa goa tjejer och Marias kompis Maria ska åka till Göteborg imorgon o se fredagsfinalen av
IDOL i Skandinavium
wiiie! Kanske precis det som behövs för en energilös Emilia, en mysig fredag med tjejkompisarna!
Och det blir ju inte sämre av att min älskling kommer ner på lördag så vi kan gå på
Jul på Liseberg
tillsammans :)

Sista dagen på praktiken imorgon för i år... känns lite tråkigt men kul o veta att man återkommer vecka åtta nästa år igen. Nu är det bara alla förbaskade skoluppgifter kvar... det är bara att hålla ut!

5 kommentarer:

Marica sa...

Mycket förbaskat nu vännen :)
Ja imorgon får du energi ska du se, perfekt med en kväll ute med brudarna! Jag ska hålla mig vaken hela idol och titta efter dej i publiken :)
Jag tror att vi är energilösa för att vi inte setts på så länge du o jag vännen! Men på tisdag ses vi, wiie!!
KRAM

Fröken Ellinor sa...

Shit vad kul, vilken rolig grej att åka iväg. Man behöver det, verkligen. :-D

Japp, han ska åka ut igen i sommar: http://www.winnerback.se/?sid=article&pid=read&id=7934

Det är faktiskt sorgligt att sluta på sin praktikplats, man fäster ju sig något enormt.

Kram kram

Anonym sa...

Åh, vad häftigt både med idol! Ska spana efter dig. Hoppas det blir en jättetrevlig kväll, det mååååste det ju bara bli. Och en trevlig lördag också, förstås. Ska ni till Liseberg så kanske ni stöter på Siw och flickorna och Lottas familj. Ha det riktigt gott! Vi ses på torsdag. Kram! MM

Maria - Villa Krutbruket sa...

En tjej helg i Gbg är ju aldrig fel. Jag var ju iväg i september på en sådan, mkt mkt roligt..
Varje år vill jag åka till Lisebergs julmarknad men det har inte blivit av, än!
För några år sen hade min familj bokat tåg och hela köret då vakna jag upp med 40 gr feber dan innan vi skulle åka, var bara att boka av. Sen dess har det inte blivit av..

Vi ska baka skorpor ikväll om vi hinner. Jag har aldrig bakat såna men min mamma gör det varje år.. Jätte gott!

Nu måste jag sätta igång och jobba lite :P
Ha en underbar helg!!! Hörs på måndag... KRAMAR!

Anonym sa...

Hoppas att ni hade en tokigt härlig fredag tillsammans! Vad härligt att åka iväg sådär med vännerna! :)

Ha en jättefin lördag också - ser fram emot en resumé av fredagen här inne sen ;)
Kram Carro