lördag 4 oktober 2008

Pannacotta



Hej! Kom precis hem från stan och har förberett kvällens efterrätt; Pannacotta med daimchoklad. Har bara gjort pannacotta med vit choklad innan, roligt att prova lite nytt. Hoppas det blir gott. Det är roligt att få lite användning av mina fina Marimeko skålar också :)

Har varit på stan några timmar, kikat lite och lunchat med Rikards föräldrar. Jättetrevligt! Jag köpte inget, mer än lite cider på bolaget, men Rikard köpte en fin svart tröja :)
Nu ska jag ta det lite lugnt innan det är dags att laga mat och sedan göra sig i ordning för fest! Har inte bestämt vad jag ska ha på mig än, är dresscode så det blir lite klurigt. Svart, rosa och vitt är temat. Blir nog en svart kjol och ett vitt linne... kanske.

Hoppas ni får en trevlig kväll :)
Kramkram

Inga kommentarer: