måndag 22 december 2008

Hemma efter en tokmysig helg <3


Hemma igen, har varit en tokmysig helg hos pappa och lite hos Cissi. Syskonen blev jätteglada för julklapparna, särskilt Linnea som fick en hopfällbar nalle, mycket praktiskt ;) Fur Berrie kallas dom, alla småtjejers drömjulklapp i år... Erik och Hampus fick varsin tröja som de genast tog på sig och hade på sig resten av helgen. Tror jag lyckades ganska bra med klapparna i år ;)

Imorgon ska jag jobba hela dan i hemtjänsten, sen kan jag ta jullov jag med. Ska till stan lite med Rikard eftersom han glömt köpa julklapp till sin kära syster, tur att jag påminner honom ;) haha.

Nu är det dags att sova, ska upp strax efter sex imorgon ju...
Har ni börjat få några julkänslor än då? Det har jaaaag!
Pusspuss
Bilden lånad härifrån

1 kommentar:

Anonym sa...

jag hoppas att min julstämning infinner sig imorgon.. ska ta fram tomtarna då.... och ev åka till skövde o köpa en julklapp till barnen som tomten bett oss om ;-)
kramiz