lördag 17 januari 2009

Snygg fröken

Måste ju visa mina nya utsnygga-knallrosa-ankellånga-stövlar!! Lite onödigt köp men dom var ju såå billiga :) Bara ynka hundra kronor! Jag kommer bli snyggaste blivande-dagisfröken i hela Stöpen i vår ;)

Jenny och hennes Erik har precis varit här :) Var roligt att träffa dom lite, det blir ju så sällan...

Har planerat in lite fikor (heter det så?!) nästa vecka. På tisdag ska jag fika med Ellen från klassen och på torsdag med Sara. Jag och Sara har jobbat lite tillsammans på Ekängen i somras och läst och kommenterat varandras bloggar större delen av hösten. Ska bli jätteroligt att träffas "på riktigt" :)
Rikard brukar kommentera att jag fikar så himla ofta (vilket jag också gör, haha)! Men det är ju ett så himla bra sätt att umgås på. Sitta ner och prata och samtidigt äta o dricka något smarrigt, en jättebra kombination tycker jag :) Ser fram emot veckans fikor!!!

Nu ska vi mysa i soffan till någon film :)
Kramkram

Inga kommentarer: