torsdag 21 maj 2009

...det är ju bara torsdag!

Älskar dig min underbara <3

Vilken häärlig lördag... nej fredag... nej, det är ju bara torsdag :) Kan det bli bättre?! 

Jag o älsklingen var o tränade, 20 minuter crosstraining och massa situps! Sedan cyklade vi ut till Maxi och kikade lite där. Hittade doppresent till lilla Astrid och så handlade vi mat. När vi kom hem kom Rikards föräldrar hit en sväng, trevligt :) Sen har vi bara tagit det lugnt med god mat, bonde söker fru och film, myspys kväll helt enkelt!! Me like!!

Nu blir det sängen... Natti!
Kram

2 kommentarer:

marica sa...

Låter som en helt underbar dag <3 massa mys!! Nu ska jag till bibblan och lämna böcker som jag hoppas att vi aldrig behöver se igen ;-) och så ska jag sola lite för ute lyser ju solen med sin frånvaro!! Händer idag då? KRAM!!

Anonym sa...

Du har också en jättefin blogg Emilia! Hoppas att allt är bra med dig! Kramkram