lördag 9 januari 2010

Lördagkväll

Morbror och Astrid har hittat ett gemensamt intresse;
DATORN

Ikväll har vi varit på födelsedagskalas hos Rikards syster Johanna med familj i Hjo. Blev bjudna på jättegod mat o tårta, tack tack :) Är så glad och tacksam att jag har kommit in i en så trevlig o go familj som Rikards familj, trivs så bra i deras sällskap!

Nu är det snart läggdags, imorgon tänker jag inte göra många knop.
Träning, plocka ner granen och läsa ut min bok står på programmet ;)
Självklart kommer receptet på surdegsbrödet också, jag är såå nöjd!

5 kommentarer:

Sandra sa...

Aa, nu vet jag :) Även om vi inte står varandra nära så ska du veta att jag ändå finns här, och lyssnar och stöttar mer än gärna! :)
Det har du helt rätt i :) Hehe, bara positivt, MASSA POSITIVT ;)

Tusen tack :)
Det är bara bra, bortsett från att vi alla är lite förkylda. Eller Oliwer är vääldigt förkyld, hostig som sjutton stackarn :(
Hihi tack eller hur är han, *Stolt* haha :D
Hur har du det, eller ni rättare sagt? :)

Kramisaar!

Fröken Ellinor sa...

TACK för receptet! :-) Vi har åkt VG-regionen runt idag. Först stannade vi till i Skara, till Lidköping, drog över Kinnekulle och hem till Jönköping. Men det gjorde inget för det var bara trevligt. :-)

Förstår att du är glad och lycklig över det, det är en väldigt viktig bit tycker jag, att man trivs med familjen.

Kramar

Fröken Ellinor sa...

Jag har grym ångest att börja jobba imorgon faktiskt men när jag väl kommer dit så brukar det inte vara så farligt ändå...

Nej, det var spontantripp, vi är bra på att göra spontantripper ;) Lite roligt måste jag säga.

Nu ska jag ut och gå, det är bara 2minus här idag så man får ta och passa på!

Kram

Marica sa...

Mys med en trevlig kväll! Jag är i akutbehov av Emilia o Marica prat, tur att vi ses imorgon :D
KRAM!!

Anonym sa...

Bor du också i Hjo förresten? Jag ska ju fika med Marica någon dag - jag kanske skulle ta lilla bilen och köra ut till Hjo och fika med er båda? Och fota lite och snacka massa goja? :)

Kram Carro