lördag 20 mars 2010

IKEAutflykt

Rikard gör sig redo för en sväng på IKEA med en kaffe! Det stora vi tänkt köpa var en Malm byrå, en mest lite smått o gått...
Men IKEA går inte att komma ifrån med lite varor...
...så det resulterade i en hel full vagn samt den med byrån på.
Och ja, som ni nog gissar!
Ett antal tusenlappar fattigare...

Har liiiite ångest men mest känns det bra :)
Vi har handlat, nya fruskotskålar och glas, förvaringslådor i alla dess former, värmeljus, massa ramar till vår planerade fotovägg, glödlampor, prydnadskudde, pläd, fårskinnsfäll, lakan...
Har nog missat hälften :)
Ska försöka lägga upp lite bilder på en del grejer sen!

Var i alla fall en toppen dag tillsammans med min älskling!

3 kommentarer:

Sara sa...

Åh vad roligt, jag älskar IKEA :D Ska också fixa en fotovägg här, ska åka och köpa ramar i veckan har jag tänkt :)
Vill se bilder! KRAM!

Familjen Lindström sa...

Jag är mest imponerad av Rikard ;) Själv får jag aldrig med mig min karl till IKEA, brukar ta med mig pappa, han går alltid ett par steg bakom med gul-kassen och varken stressar eller gnäller :)

Ha en fortsatt trevlig söndag!
KRAM!

Fröken Ellinor sa...

Hihihi har inte ångest, tänk på att ni inte är på IKEA speciellt ofta. Kul när man hitar saker som man är nöjd med och framför allt, ni fick en mysig dag.

Kram kram