söndag 29 augusti 2010

Galet rolig kväll igår

Hann aldrig med någon outfitbild igår... att det alltid ska bli så stressigt i sista minuten.
Här ser man i alla fall delar av min klänning (som jag lånat av Maria), såå fin!
Synd bara att mitt hår är så risigt, men på tisdag blir det ändring på det.

Hade i alla fall en galet rolig kväll igår :) Massor med folk ute men ändå inte så det blev sådär jobbigt mycket.
Dansa dansa dansa o så en sväng till Donken innan jag gick hem till min Rikard!

Lite seg idag, blir film i soffan, promenad i solen (måste passa på medan den är framme), hem till Maria för skvallra lite om igår o så mys i soffan med älsklingen ikväll. Bra söndag UTAN söndagsångest, den kommer på tisdag....

2 kommentarer:

Marica sa...

Kul att kvällen blev lyckad! Det behövde du!
Nackdelen här när man varit ute är att man har tre barn som skött sig exemplariskt i två dagar men nu finns inte riktigt orken längre...
Jag mår finfint idag, skönt det!
Hörs sen vännen --- KRAM ---

Familjen Lindström sa...

Åh vad fin du är! Tyckte håret var superfint tills jag läste vad du skrivit ;)
Kram