måndag 20 september 2010

Inspirerande måndagmorgon

Min måndagsmorgon har faktiskt varit riktigt bra, är inte ofta måndagsmornar känns så ;)

Har varit på min praktikplats några timmar nu på morgonen. Min handledare är ledig på måndagar så var med en utav de andra lärarna när hon hade svenska med ettorna.

Min riktiga handledare är jättebra, men hon som jag gick med idag, åh vad jag gillade henne :)
lätt att diskutera med och så bra tankar om barns läs- och skrivutveckling. Blev riktigt inspirerad och började känna lite sug till pluggandet igen (men kanske mest på o verkligen få börja jobba)! Tack får jag ju säga...
Det där suget har jag nämligen letat efter ett tag nu ;)

Hoppas hoppas det håller i sig!

1 kommentar:

Fröken Ellinor sa...

Det är SÅ viktigt med rätt handledare och precis som du säger, någon man kan ventilera med och faktiskt lära sig något av.

Det finns alldeles för många handledare som enbart vill tjäna extra pengar och bara låter VFU-eleven gå vind för våg.

Grattis ;)

Kram