lördag 12 februari 2011

Helg med lillebror

Jag och lillebror i höstas... han är några år yngre, men inte så mycket kortare ;) haha!

Lillebror, jag o Rikard har en fin helg :) Vi var och tränade tillsammans på förmiddagen, lillebrors gymdebut så han fick ta det lugnt. Men han tyckte det var kul!

Nu är han hos en kompis.. Ikväll ska vi laga mat tillsammans, två rätters blir det och sen ska vi på bio. Helgen går alldeles för fort... imorgon åker han hem igen ju...
Jag har min familj alldeles för långt borta!

4 kommentarer:

Therese sa...

Så mysigt du har haft med din bror på besök <3 Här väntar vi på att födelsedagsbarnet ska vakna *ler* KRAM!

Hildas hem - Sofia sa...

Det är kul med syskon! Jag har mina på bara några mils avstånd - det är kul.
Ni är väldigt lika :)

Ha en fin söndag!
Kram Sofia

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!

Tror att jag fått ett litet bakslag, känner mig utan ork igen. Har varit hyfsat pigg i några dagar men sen igår känner jag mig matt. Hoppas det går över. Måste ju jobba imorgon.

Igår åkte vi och hyrde några filmer. Vi har inte gjort ett dugg den här helgen. Försöka komma igen!
Idag ska vi grilla korv ute, sen ska vi till en kompis på fika.
Måste träffa lite folk innan vi börjar bli tokiga :D

Det låter som ni haft en bra helg. Roligt att ha brorsan på besök!

Ha en fin söndag! Kramar kramar

Just Another Crazy Blonde sa...

Vart bor din familj nånstans?!
*Kramar*