tisdag 29 mars 2011

Tisdag

Upptäckte att min favorit författare Sophie Kinsella har kommit ut med en ny bok i Shopaholic-serien. MÅSTE HA! Får nog vänta till den kommer ut på pocket dock... Hoppas det inte dröjer länge!

Hm, gäller bara att man har tid att läsa också. Den tiden finns inte så ofta när man är student (och när Big Brother går på tv den tiden man annars brukar hinna läsa några sidor, haha).

Låång dag i skolan idag, 8-17. Det händer inte ofta. Vi unnar oss en lunch på stan i alla fall, det tror jag  vi kommer att behöva :)

Titta in senare, ett tidsinställt inlägg med mina nya kärlekar/tisdagasinspiration kommer ploppa upp under dagen!

5 kommentarer:

Hildas hem - Sofia sa...

Kul med en bok att längta efter. Det finns så mycket böcker jag skulle vilja läsa ... man jag fattar inte vart tiden tar vägen :)

Jag önskar dig en fin tisdag!
Kram Sofia

Maria - Villa Krutbruket sa...

Jisses, vad inlägg jag missat!!!
Tur att jag har all tid i världen och läsa ikapp just nu :)

Du måste berätta för mig hur "matkassarna" var! Är så nyfiken på att prova någon gång..

Kram på dig!

Tess sa...

Ha en härlig dag!
Kramar

Snäckskalsdalen. sa...

Har en bok liggande av Kinsella, Sophie, men har inte kommit igång att läsa den ännu, men det låter lovande.
Studierna först, men viktigt att läsa avkopplingslitteratur också!
Agneta kram

Familjen Lindström sa...

Åhhh, den har jag också missat! Och nu var det länge sedan jag läste något av henne, riktigt längtar jag med ;)
Ha en fin tisdag, här vräker snön ner :(