fredag 29 april 2011

Mot helgen


Idag varvas plugg med kungligt bröllop, handling, träff med Maria och träning... Pluggandet går förvånansvärt bra idag, fingrarna glöder över tangenterna, det gillas!!

Har sökt en engelskakurs till hösten, 25 % på kvällstid... Vet inte riktigt om jag vill gå än, men kan ju inte gå om jag inte söker... Det kan ju vara bra för mitt framtida yrkesliv, men att plugga på 125 % en hel termin känns inte så lockande. Svårt!

Önskar er en riktigt härlig helg och en fin Valborg!

8 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Tack Emilia!
Du är så himla duktig!
Ha en finfin helg!
kram Madeleine

Maria - Villa Krutbruket sa...

Underbar bild!!

TREVLIG HELG! Kram!

Tess sa...

Gud så härlig bild!
Önskar dig också en riktigt härlig valborgshelg!
Kramar

Gaymasen sa...

Förstår inte hysterin över bröllopet, så tråkigt att jag somnar ^^

Och tack. Jag älskar hatten nu, helt plötsligt. Haha. :D

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Jättefin bild:)

Önskar dig en fin kväll duktiga du
Kraam Susanne

Petra sa...

Önskar dig detsamma.

Snäckskalsdalen. sa...

Det fixar du! manhar sån nytta av det sedn så det är vär all möda!
Agneta kram

MIN LYCKA ♥ sa...

Jag har pluggat 125...inget att rekommendera, men man klarar det för 1 termin. Det är lättare att göra det när du pluggar än att behöva läsa en kvällskurs när du jobbar heltid, det har jag också gjort och det var mycket värre! Pest eller kolera kanske...

Ha en fin lördagskväll och Valborg!