måndag 24 oktober 2011

Krassligt

Det är krassligt här... Känslan i kroppen igår, som relaterade till stress, visade sig vara feber och huvudvärk också. Inge vidare alls. Jag kan inte bli sådär toksjuk heller, utan ligger där strax över 37 grader, bara precis så att man blir lite halvhängig. Ska väl vara glad för det faktiskt, orkade ju ändå med praktiken idag...

Dricker grönt te med honung, äter tunnbröd, mannagrynsgröt och vilar. Att bli mer sjuk hinner jag bara inte! Så är det...

Ni tittar väl in imorgon igen?! Då kör vi veckans tisdagsinspiration!

7 kommentarer:

Vikeskärs hem och vardag sa...

Åå inte vara sjuk, hoppas du kryar på dig snabbt. Du får inta soffan :)

Kraam

Sara, mamma till Charlie sa...

Isch vad jobbigt! Hoppas du klarar dig och inte blir sämre <3

Well, de här utvecklingsfaserna varje liten knodd går igenom första året leder ofta till orolig sömn. Denna fasen som Charlie är i (kallas relationsfasen) för ofta med sig mammighet och mardrömmar bland annat, och det har märkts. Han vaknar och gråter flera gånger per natt, och ibland ligger han och pratar i sömnen eller sover allmänt dåligt. Hoppas som sagt att det värsta är över snart och att vi kan få några veckors lugn :)
Kram!

Pyttianna sa...

Ajaj.. Krya på dig!!

Kram

Kia sa...

Inte bra! Tog du ut dig med PT:n kanske?
Krya på dig.
Kram Kia

Madeleine Berglund sa...

Hej! Ååå stackare är du sjuk... Polly är underbart gott och funkar i alla lägen. Är du hemma idag då? Citron och ingefära är magiska tillsammans, det ser jag att du vet ;)

Allt är bra med mig - är sååå trött och tömd på energi dock. Det var en tuff vecka förra veckan. Personalmöte, förädramöte, träning, jobba heltid osv..

Ikväll ska jag träna och imorgon blir det fantastiskt att få simma igen=D

Urtjusiga skor, jag har ett par liknande i brunt. Så lantligt och snyggt, du har sååååååå bra smak.

Filmen ni såg, var den med Tom Hanks?
Mysigt med bio även om filmen inte alltid är någon wooooow upplevelse =P

Nä, nu ska jag sminka mig och äta smoothie innan min dag på förskolan börjar.

Krya på dig!
Kramisar:)

Jannie sa...

stackars söta dig...
KRYA PÅ DIG!stor kram

Therese sa...

Krya på kramar!!! hoppas få se mio bilderna i dag då ;-D KRAM