torsdag 7 juni 2012

min sommar 2012

Nu är vi inne i juni. Hjälp, tiden går så fort. Låt sommaren vara länge i år.
Vi satt häromdagen och strukturerade upp vår sommar. Så gott det gick. Det händer något stort i sommar ska ni veta. Jag ska ha min första betalda semester. Känns mycket bra!

Sommaren 2012 kommer innehålla bland annat:
Bloggträff
En oplanerad midsommar
Grillkväll med jobbet
Tapetrivning
30 års kalas
Några lantliga dagar hos mormor och morfar
Hotell och Lars Winnerbäck i Göteborg
Dop för söta Teodor
Hälsa på syskonen
Tälta med sambon

Nu väntar jag bara på den riktiga sommarvärmen, hallå???

KRAM

7 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

(Faktiskt) Soliga hälsningar från kusten.
Vilka dagar vi har. Sitter i solen och dricker mitt kaffe efter en promenad. Jag är så glad att det är bra väder:)

Hoppas ni har det också! Kramar!!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Jag skickade faktiskt ett sms till Josefin igår. Och de har besök av hennes föräldrar och hon visste inte hur länge de skulle bli kvar. Men hon skulle höra av sig längre fram.
Synd att Johanna inte blir med. Men kul för henne att gå på möhippa :)
Men då räcker det med en bil ut till Smultrongården. Det blir bra. Tar du bil eller tåg?

Idag ska vi gå på bryggan och äta glass. Har vi tänkt. Imorgon fyller Carl-Johan Mickes svåger år så då blir det kalas med en massa folk. Och på lördag tänkte vi åka till Strömstad. Sen på söndag beger vi oss hem.

Vad söt han var lilla Teodor.

Ha en fin dag!
Kramar!

Sofi sa...

Så mycket roliga sommarplaner! Ska nog också göra mig en liten lista:)

Funderar fortfarande på om jag ska köra sockerfritt hela Juni eller om jag ska få äta till helgen då min sockerfria månad är slut, är ju bra sugen nu;)

Hade en härlig ledig dag igår, sprang milen och shoppade lite på Mariebergsgallerian:)

Ikväll ska vi ha grillkväll och "sparka" ut barnen från förskolan:) Jag har ju en femårsgrupp så lite sorligt ska det ju såklart också bli att släppa dem.

Hur gamla är dina barn?

ha det fint!

Kram på dig

Therese sa...

Hittat till din mysig blogg nu och kommer nog fortsätta kika in :)
En lista på sommarplaner kanske vore något att göra för min del också, så ser man allt roligt man har att se framemot. Sommaren verkar nu äntligen ha hittat hit :D

En sockerfri månad vore nog en bra sak att införa här hemma, en ny start inför helgen kanske ;)

Må så gott!

Ekenäsliv sa...

Låter som en härlig sommar!!! Själv tar jag ut de sista f-dagarna och gör får ledigt i hela 8 veckor snacka om lyx:))
Men värmen, den väntar jag p med, den kan gärna komma typ NU!!
Ha de fint!
Kram Anna

Hemtrevligt hos Johanna sa...

Ja, var tog barbenta- och glassdagarna vägen?! Vill ha mer såna dagar nu!

Samma här, första betalda semestern. Det är stort. :)

Vi pratade ju om att ses till helgen. Jag har efter lite velande fram och tillbaka bestämt mig att trots allt åka till studenten i Skövde i helgen. Hoppas att jag är frisk nog! Vi har släkttillställningar både fredag, lördag och söndag och jag känner att det är tillräckligt med aktiviteter (om inte för många) så är det okej om vi skjuter på vår träff lite? Jag kommer vara en del helger i Skövde i sommar och förmodligen någon vecka i slutet av augusti. Vi kanske skulle kunna ses då istället? För det vore väldigt kul att träffa dig!

Kramar Johanna

Pyttianna sa...

Härligt!! :)
Här väntas det också på värmen! Regn och rusk behöver vi inte mer nu på ett tag!

Kram