onsdag 3 oktober 2012

väntar middagsgäster





 Dagen har gått i ett. Jobb och träning. Träningen var den tuffaste på lääänge, får se om jag tar mig upp ur sängen imorgon! 
Hem och greja. För jag väntar middagsbesök! Fina tjejer kommer hit!
Sambon har jag skickat iväg på hockey...

Hade förberett det mesta. Så skjutsade lasangen in i ugnen och ställde mig i duschen. Tände ljus och donade.
(Ignorera min träningströja i bakgrunden hörrni ;) )

Att jag skulle hinna sätta mig ner och blogga trodde jag aldrig. Men jo då!
Bjuder på lite färska vardagsrumsbilder.



 Det är bara gästerna som saknas!
Vi tänkte snyfta lite, eller mycket, till Grays Anatomy idag. 
Ska ni det?

Hoppas ni har en fin kväll!
KRAM


8 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Åh så fint du har det. Och så mysigt du gjort det. Tänk om vi bodde nämre varann då kunde vi ha middagar.

Grey's?!?! Det är ju Dallas för tusan ;)

Ha det så trevligt!! Kraam

Sofi sa...

Å så mysigt!

Ha en trevlig kväll!

Kram på dig

Vikeskärs hem och ting sa...

Mysigt, jaaa idag ska de ses på Greys.
Ha så kul, kram

FruNeroLindström sa...

Så mysigt.
Kul med grym-pass, vad innehöll det? Här släpade jag mig ur sängen på vinst&förlust. Men gympan över förväntan. Nu får vi se om sjukan försvinner eller bryter ut och knockar mig.

Här är det Dallas som gäller på onsdagar. Hoppas ni får en riktigt mysig kväll. Kramar Malin

Anonym sa...

Hur kändes det i kroppen idag???? Vad körde du för pass?? Jag längtar så tills jag kan köra igen.
Fint porslin du har!
Kram

Unknown sa...

Hej tjejen! Så mysigt de ser ut, hoppas ni fick en riktigt mysig kväll me inte allt för många tårar;). Jag hoppas vi kryar på oss till på körda, a vakna me hög feber igår men har varit mkt piggare idag så jag hoppas inte att de är så segt som på n. Ska vi säga runt tre halv fyra på lördag? Ska bli jätte kul o ses:). Tjejerna hälsar så mkt till er:)! Stora Kramen

Johanna sa...

Vad kul, håller tummarna för oss :)

Hoppas du får en härlig helg, kram!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fint du hade gjort, och tjej-middag är alltid roligt.
Kramar
AnnaMaria