torsdag 4 april 2013

körsbärsblom i solen






 GODMORGON!
Välbehövlig sovmorgon idag. Och frukost hemma. Älskar att äta frukost i lugn och ro. På jobbet är det lite mer fart vill jag lova ;) Här hemma frestas jag inte heller av det nybakta brödet som serveras varje morgon. Lika bra det!


Hur underbart är det inte att vakna av att solen lyser in? Körsbärsblommorna har slagit ut under natten. Så fina. Vår både inne och ute just nu. Det gillas!

Ni var några som frågade över vaniljpulvret i förra inlägget. Det heter Bourbon Vaniljpulver och är alltså bara ren vanilj. Malen vaniljstång. Finns att köpa i välsorterade livsmedelsbutiker vid baksortimentet. Jag har köpt min burk på Ica Maxi. Dyr men väldigt väldigt dryg!

Önskar er en fin torsdag och tusen TACK för att ni tittar in här hos mig!

KÄRLEK

9 kommentarer:

Lindas plats sa...

Åh vad underbart med körsbärsblommor så vackert.
Ännu en otroligt vacker dag här hos mig så skönt, synd bara att det fortfarande kryper ner på minus om nätterna för då sägs det ju att man inte kan kalla det vår riktigt.
Men underbart på dagarna. Här har jag ledig dag men så ledig vet jag ej om jag är, jag städar och fixar och grejar, men man måste ju göra det med.
Ha en fortsatt bra dag
Kram Linda
Kul att du tyckte jag hade hittat fina saker.

Linda sa...

Vad vackert det är med körsbärsblommor. Det känns verkligen som att naturen bara väntar på att få explodera i färg. Hoppas nu att vintern är över för denna gång.

Kram Linda

baraetthem sa...

Jag ska kika direkt på mitt ICA imorrn. Bra tips!!
Ja, visst älskar man att det bara blir mer och mer vår nu, underbart!!

Hoppar du har en fin kväll!
Kram Fredrika

psst, och nu har jag lagt till dig så jag inte missar dig:)

Ekenäsliv sa...

visst är de ljuvliga!!!
Jag har också lite kvistar inne, plockar bara in från trädet utanför dörren:-)
Ha en fin helg nu!
Kram Anna

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Så fina körsbärskvistar du har..härligt med vår både inne o ute !
Va duktig du är med träningen..önskar att jag skulle få till lite styrkepass oxå !

En fin helg till dej..kraaam

Vikeskärs hem och ting sa...

Fint med kvistarna, man får liksom ta till allt nu för att det ska bli vår.
Hoppas ni får det roligt imorgon :)
Själv ska jag jobba imorgon sen väntar nog sängen hela helgen hihi.

Trevlig helg!

Sofi sa...

Så fint vännen!

Johoo! Imorgon kommer vi!
Fy tusan va kul det ska bli:)

Ha en härlig Fredag!

Kram kram

FruNeroLindström sa...

Ska spana på maxi nästa gång vi handlar där då.
Hoppas nu ni får en riktigt underbar bloggträff. Kommer tänka på er. Men samtidigt ska jag glädjas över att vara hemma och få börja storstädningen av källaren så det sedan kan flyttas in möbler.
Natti natti!

anettan sa...

Så fint med körsbärskvistar. Hoppas du har en bra fredag. Kram Anette