onsdag 7 december 2011

Butik Sköna Rum




I samarbete med butiken Sköna Rum på Storgatan i Skövde har jag fått äran att ordna en utlottning här hos mig. 
Är ofta inne i den fina butiken och igår pratade jag med gulliga Maria och hennes mamma Linda som äger butiken. De satsar på märken inga andra inredningsbutiken i stan har, en mysig blandning av inredning, lite ätbara varor samt kläder.
Bland annat kan du hitta Ernst Kirchsteigers produkter. 
Nu på lördag, den 10 december kommer Ernst son Ludvig till butiken. Maria och Linda hälsar att om du har vägarna förbi kan du titta in och prata färg, form och inredning med honom. Det kommer att bjudas på glögg och pepparkakor. 
Missa inte det!
  
Inspirationsbilder från butiken.




 Här finns märken som SIA, Sagen Vintage, Pluto Produkter, Flux, Day Home med flera, med flera.






Titta in här senare i eftermiddag och delta i utlottningen av produkter från bland annat SIA och Day Home.

Marias Sköna Rum-blogg hittar ni här.

2 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Vad skoj att bli erbjuden att hålla i en utlottning!
Jag vill vara med ;)

Här hemma börjar vi bli människor igen. Eller rättare sagt, jag börjar bli människa igen. Skönt!
Kikade på nya Pirates of the C, några Johan Falk filmer och några gamla Wallander filmer.

Imorse när jag vaknade var det vitt utanför fönstret. Jag är ju som du vet inget fan av snö, men visst är det mysigt :P

Vad gör du idag?
KRAM!

Jannie sa...

Åh himmel säger jag bara!
Tur att man inte bor i Skövde...
Hade blivit jobbigt ekonomisk.
Vilken underbar affär!
KRAM