torsdag 29 december 2011

Inspiration från Lexington




Jag har försökt blogga hela dagen från mobilen men det har inte funkat, typiskt...























Under mina dagar i Skåne har jag hunnit besöka Lexington både i Kristianstad och i Malmö. Såå mycket fint det finns. Rea var det med, men hade tyvärr inte råd att shoppa för det...

Men ärligt talat, ett bäddsätt för 1500 kronor är verkligen i saftigaste laget. Särskilt när man vill ha två likadana. Men som jag sa till lillebror, när lärarlönerna höjs med 10 000 kronor i månaden, då, ja då ska jag slå till!

Här kommer lite inspirationsbilder i alla fall!

Ska försöka knåpa ihop en liten årskrönika och lägga upp imorgon, tänk snart nytt år!!

1 kommentar:

Vardaxlyx sa...

Hihi något dyrt kan jag hålla med dig om hihi! Hmm jag får jobba på om jag ska ha ett bäddset för den summan hihi!!
Massa kramar till dig!