tisdag 9 juni 2009

Det mesta är toppen

Det är sommar, vädret är bättre idag, skolan är slut, vi åker snart till Kreta, vi har fått världens finaste lägenhet och jag har världens finaste pojkvän!

Mycket, det mesta, är toppen, ändå känns det lite sådär... Pengarna lyser verkligen med sin frånvaro.. jag längtar såå tills i höst då vi får billigare hyra och min lön från sommarjobbet kommer. Just nu är det lite kämpigt!!

Men jag ska inte klaga, brukar ju inte göra det här på bloggen, jag har pengar till hyra o mat. Vad mer behöver man?! ;) Kan ju leva på kärlek...

Kramkram

2 kommentarer:

marica sa...

Skönt att höra att även min kära vän kan klaga ;-)

Det här med pengar är sådär... man kan ju leva på kärlek men man blir inte så mätt på det och man kan bli ganska grinig oxå ;-)

Imorgon ses vi, mysss!!

Kram!

Emilia sa...

Heejsan!
Känns sådär... de knakar och sprakar bra i käken. De är läskigt när man äter.
Man kanske skulle ta upp det nästa gång hos tandläkaren :)

Ser att du trivs med livet nu=) klart de kan bli lite jobbigt med pengar, men ni har ju precis köpt lägenhet så de kanske har sina förklaringar=)
Verkligen lycka till med allt nu

Kramar