söndag 26 juli 2009

Shoppelishopping



Vi har lånat pappas bil idag eftersom han är här o jobbat, tåg en sväng till Möbelhallen i Skara för att se om de hade nått barbord, men icke! Isället åkte vi till Ljusexperten och köpte den här lampan, vi är sååå nöjda. Det ska hänga i ett hörn i den nya lägenhete sen :) Vi var även på Rusta och köpta hatthylla. Det största köpet var dock en ny spis till lägenheten, så nu är vi luspanka ;) Nej inte riktigt kanske....

Nu blir det jobbelijobb, kan ju inte säga att jag är direkt sugen...
Krram

7 kommentarer:

ellen sa...

superduper fina saker har ni verkligen köpt till er nya fina lägenhet :) Åhhhh ska bli kul att komma och hälsa på där!!!! Måste ses snart :) STOR KRAM!

Marica sa...

det regnar ju ändå vännen då kan man ju lika gära jobba :-)
ses om några dagar, nedräkning pågår!! miss u!!! kram

Emilias sa...

Taack Ellen :) vi är supernöjda!! Ja vi måste ses snart, nästa vecka kanske?! :) Hur jobbar du då?? Kram

Ja Marica, nedräkningen har börjat.. wiiie! Vi rings imorgon! Puss darla

Jenny sa...

vad köpte ni för spis? :)

Anonym sa...

Det kommer att bli jättefint :) Jag antar att ni ska ha lampan ovanför matbordet i rummet? Jag är också nyfiken på spisen ni köpt.

Kram MM

Anonym sa...

Nu var jag väl ovanligt korkad :) Du har ju skrivit att lampa ska hänga i ett hörn och inte ovanför bordet, som jag trodde. Jag får skärpa mig.

Kram igen!
MM

Emilias sa...

Det är en GRAM... ett danskt märke, verkar jättebra! Varmluft och keramikhäll... Vi är ganska nöjda :) Ska bli roligt att prova den sen!
Kram på er