onsdag 25 juni 2008

Foootboll

Halloo!
Fotboll, fotboll och åter fotboll. Såklart är det fotbolls em jag tänker på. Visst är det lite kul när Sverige spelar, men att det inte skulle gå särskilt bra kunde man ju lista ut redan innan. Gött tänkte jag, men icke. Har man en fotbollsintresserad pojkvän så får man glatt sitta bredvid och se alla matcher. Ingen är gladare än jag när det tar slut på söndag. Okej, jag erkänner att jag smyg-hejjar lite på Ryssland ;)

Idag har jag jobbat första dagen på Billingen, lite roligt att vara tillbaka faktiskt. Men dagis är roligare ;)

Vi var och köpte gardintyp till hallen idag, roligt att få upp gardiner innan syskonen kommer och hälsar på i helgen. Så imorgon innan jobbet ska det sys.

Snart ringer nog Jenny så kan vi babbla en stund medans våra respektive roar sig med att kolla på foootboll.

Over and out

Inga kommentarer: