tisdag 24 juni 2008

Slipsar på villovägar

Hello!
Tisdag idag och nu har det slutat regna, solen tittar till och med fram lite. Man undrar just om det blir något sommarväder i år.
Vaknade i natt o skulle på toa, det första jag hörde var att det regnade, suck tänkte jag. När jag skulle resa på mig så upptäckte jag att jag o Rikard låg och höll varandra i handen, fick en så lycklig känsla i mig. Helt underbart att få tillbringa varje natt bredvid min Rikard! Att handen hade somnat spelade absolut ingen roll.

Fick en faktura från LaRedoute idag på ett par slipsar till Rikard som vi har väntat i en halv evighet på. I vanliga fall brukar varan komma före fakturan och eftersom jag inte hade sett skymten av några slipsar ringde jag LaRedoute och frågade. Dom påstod att slipsarna var iväg skickade och att avin hade kommit på villovägar så deras förslag var att gå till Coop Konsum och kika om paketet fanns där. Det gjorde det ju såklart inte. Hem och ringde tillbaka till LaRedoute, dom skulle nu försöka spåra paketet och sedan skicka det till mig igen, suck.
Min nuvarande hyresvärd kom och lämnade nyckeln idag så jag kan ha nya visningar, med sig hade han även ett paket som inte hade eftersänts, såklart var det slipsarna :P hehe, kan ju undra hur länge dom har legat där... nu är dom här iaf, hoppas Rikard blir glad :)

Senare ska jag möta Rikard på stan, vi ska in på resebyrån o kika på Thailandsresan. Wiiie. Hoppas bara det inte är för dyrt! Annars åker vi i jul Jenny och Erik :)

Hejs

Inga kommentarer: