måndag 23 juni 2008

Måndag

Hej hopp!
Dagen kunde ju har börjat bättre. Eftersom jag har talat om både för hemtjänsten och de två förskolorna jag har varit på att jag kunde jobba idag så låg jag precis klarvaken mellan 6:30-7:30 och väntade på att någon skulle ringa och be mig komma. Har så otroligt svårt att slappna av när jag vet att jag riskerar att bli väckt på morgon. Var det någon som ringde? Svar: Nej. hade i godanro kunnat sova gott hela morgonen... men det visste jag ju inte då.

Tog en kik på stan på förmiddagen, reor överallt men jag har inte ork att ställa mig i en provhytt och pova massa kläder, inte idag i alla fall. Köpte mig ansiktsrengöring och ansiktsvatten på Apoteket och en liter jordbubbar på torget.

Om en stund kommer Charlotte hit och äter bullar med mig :) Längesedan jag träffade henne nu, kul att hon ska vara hemma lite i sommar så vi kan ses lite.

Har lagt ut in gamla lägenhet på Blocket igen, redan har sju mail droppat in. Måste ornda visningar och grejja, är lite att pyssla med. http://www.blocket.se/vi/16871338.htm?ca=13_s för er som vill se.

Just det, nu har jag i alla fall en trogen läsare, mammas kusin och min gudmor Sofia :) skojjigt!

Ska ta och äta lite lunch. Hejhej

Inga kommentarer: