fredag 7 augusti 2009

Bra start på dagen

Härligt härligt sommarväder! Traskade iväg till vårdcentralen för att ta prover, måste få bukt på min yrsel och mitt illamående... Sen tog jag en lååång skön promenad o nu sitter jag på skuggan på balkongen o äter en tallrik havregrynsgröt. Bra start på dagen :)

Nu på förmiddan ska jag träffa min Marica o hennes söta grabbs :) Ikväll är det jobb jobb jobb, näst sista dagen för den här sommaren... känns lite konstigt!

På söndag blir det Kålmården tillsammans med mina kära syskon o deras mamma, myspys! Såklart ska jag hinna med massa mys med min älskling i helgen med :)

1 vecka kvar, iiiiih!

2 kommentarer:

Anonym sa...

När jag var gravid så hade jag yrsel och mådde illa

// Sara Prytz

Marica sa...

Jag hade oxå det när jag var gravid men man kan ha det ändå <3
Mys att ses idag vännen!!!
Hoppas på att vi ses en stund imorgon me annars ses vi nästa vecka tycker jag! Kramkram!