söndag 30 augusti 2009

Vardagsrum


Den här skönheten har flyttat in till oss, aldrig har jag sett Rikard så entasuastisk över något i städväg ;)
Vårt nya fina fina vardagsrum, jag längtar så tills vi flyttar in!! Bilden är tagen från köket...
Vardagsrummet från andra hållet, vi är så nöjda med valet av möbler!!

Ännu en helg som gått i fix-i-lägenhetens-tecken :) Än har vi inte tröttnat! Men jag blir bara mer o mer sugen på att flytta in, vill nuu!

Imorgon börjar skolan igen... känns som jag har haft sommarlov hur länge som helst!! Ska bli ganska skönt att komma in i vardagslunken på riktigt igen. Kul o träffa alla klasskompisar igen med :)
Har ni haft en bra helg?

4 kommentarer:

Sara sa...

Åh vad fint det blir! Jag har strosat runt på IKEA hela eftermiddagen och planerat och drömt... Så himla roligt! Hoppas jag kan komma och hälsa på dig sen. Kram

Marica sa...

Ser verkligen fint ut!
Imorgon ses vi <3
Ja det känns verkligen som att man har varit ledig såååå himla länge!
Kramilikram sov gott

Sofia B9 sa...

Jättefint ni har det i lägenheten!! Vi har samma modell på damsugaren och det är toppen för barnen tycket det är roligare att dammsuga med den ;-) Kram

Sofia B9 sa...

Tur att vi har en "damsugare" som man kan dammsuga med ;-D