måndag 1 augusti 2011

Rapport från Skåne

Igår hade jag finbesök här på Jamboreen




Cissi och mina söta syskon kom o hälsade på. Vi sprang runt på lägret och tog in alla intryck, det är många ska ni veta.




Fick lite mat också... Maten här i matsalen är sådär, ibland okej och ibland knappt ätbar. Nu har jag lite alternativ i alla fall.




På lägrets tivoli, som är uppbyggt av endast slanor och rep, tog vi oss en tur.




Dagens andra finbesök kom framåt kvällen, självaste hedersscouten och hans fru.

Kram på er godingar!

4 kommentarer:

Jannie sa...

Det är du scouten o jag skogsmullen!
Kram på dig going
o hoppas maten bättrar sig!

Kia sa...

Fick du träffa kungen?? Jag tala om för M att kungen var där och då sa hon att då kommer hennes kompis att träffa honom. Nja, det är ju bara 39000 andra där också!!

Kram Kia

Snäckskalsdalen. sa...

Vilken sommarcamp! Gott!
Kram

Hemtrevligt hos Johanna sa...

Jag läste om lägret i tidningen...tänk så mycket människor på en och samma plats där för en och samma sak. Så häftigt!!

Kramar Johanna