tisdag 20 mars 2012

Varenda eviga kväll

Jag är såå trött på att ha ett kök som varenda eviga kväll ser ut så här...
Disk, disk, disk. Att låta köket vara så tills nästa dag är för mig omöjligt. Jag kan inte koppla av förens det är rent och fint igen...  
Nej, tacka vet jag ett kök som såg ut så här:
....
 
...JÄMT! Vilken dröm ;) 

Men ändå, när vårt kök är städat, disken diskad och bänken avtorkad. Ja, då gillar jag det väldigt mycket!
Ska visa er fler bilder på vårt kök (när det är såklart, hihi) någon dag, har inte blivit så många såna här i bloggen...

Hoppas ni har det bra!
Tusen tusen TACK för att ni kikar in här, jag blir så glad!!!

8 kommentarer:

Pyttianna sa...

Ja fy fan! Jag hatar när köket ser ut sådär och det gör det just nu men jag orkar bara inte! Vill ha en diskmaskin! :)

Ja, det är jobbigt. Hojta till om du ser några körsbär här i Skövde!

Kram

Vikeskärs hem och ting sa...

Jag känner igen mig hihi. Hatar det! Men snart får vi diskmaskin, rena drömmen haha.
Ha det fint, Kram

Nazima sa...

Igenkänningsfaktor på hög nivå! vad fint köket nedan var, tänk om man kunde ha det så jämt!
Jag älskar förvisso mitt kök när det är avplockat och torkat och fixat. Väntar på mer bilder från ditt kök!
Kram

fina frun sa...

Man kanske skulle börja med papptallrikar och bara slänga?
;D

Kia sa...

Jag gillar inte heller när det är saker på diskbänken! Vi har som tur är en diskmaskin så man får undan allt direkt. Kommer ihåg när vi bodde i lägenhet, då var det alltid något på bänken, Antingen smutsig disk eller ren som stod på tork.

Ha en toppen dag!
Kram Kia

Madeleine Berglund sa...

Hej!

Har ni diskamaskin då? Då kan det underlätta lite i alla fall.

Vilket rent drömkök du visar. Jag irriterade mig imorse på att det såg så dammigt ut i köksskåpen..morr..det var ju inte länge sen jag städade ur alla skåp.. Nåja...

Idag skiner solen så fint och jag hade skinnjacka. Jippi!!! =D

Var på pumpen imorse, jobbigt men kul ;)

Kram kram
Madde

Marica sa...

Ha Ha du är rolig du :) Mitt kök skulle aldrig se ut så,, Jag måste ju diska under tiden och har aldrig någon disk framme men jag är ju lite extrem av mig - jag vet ;)
Just nu är jag tokig på högar med papper som ska plockas iordning på!
Kram min fina <3

s p i n d e l t j e j e n sa...

Jag kan inte heller koppla av när det ser ut sådär, men jag önskar mig verkligen en diskmaskin! :)
Kramis!