fredag 6 maj 2011

Grymma!


Vad grymma vi var igår, allihopa!! :) Var en riktigt rolig upplevelse att springa tillsammans med så många andra tjejer. Regnet fullkomligt vräkte ner under uppvärmningen men när starten gick höll det upp, synd att man redan var genomvåt då...


Varma, flåsiga men riktigt nöjda dukade vi upp picknicken som vi fick, muuums var det! 


Och vet ni, vet ni?!?! Jag KLARADE tiden, 34,06 sprang jag på!!!
Jag är såå sjukt nöjd!

Jakten på överraskningen lyckades och jag är så glad!! 
Berättar sen vad det var, så titta in då :)

4 kommentarer:

Therese sa...

Så bra att du klarade det!!! Men sååå taskit att inte berätta vad överraskningen var redan nu ;-P KRAMIS

Madeleine Berglund sa...

Jag har bara en sak att säga. DU ÄR BÄÄÄÄÄST EMILIA!!! Så jäkla bra är du. GRATTIS!!! Ååå vad glad jag är för din skull.

Om jag haft dit mobilnummer hade jag sms:at lycka till igår men du klarade det galant ändå.

Ska bli jätte spännande att få reda på vad det är för överraskning.

Kram Madde :)

Gamla skolan-Jennie sa...

Härligt! Bra jobbat!!! Kanske ses vi imorgon på loppisen! Jag kommer nog hänga på låset, känns som att det kommer att komma mycket folk!

Kram Jennie

Jannie sa...

Fan va duktig du är!GRATTIS!