torsdag 19 maj 2011

Hjärtkrans på dörren

Tack söta ni för kommentarerna om pappas badrum!
Tänkte bjuda på lite fler bilder hemifrån pappa... 

En härlig hjärtkrans välkomnar en vid ytterdörren...

...tillsammans med stora fång av penseer. 
Det är så fina stenläggningar runt huset, ska visa er dem med någon gång!


Och som ni kanske har gissat, det finns en kvinna med i bilden hemma hos pappa ;) Visst har han bra smak, men den där kvinnliga tuchen som jag tycker finns fixar han inte, hihi!

Vad gör jag idag då...? Läser, läser och läser lite till!
Jag är sååå trött på det!!

Är glad att ni tittar in här och piggar upp mig med era fina kommentarer!

10 kommentarer:

Just Another Crazy Blonde sa...

Enkelt men stilrent hjärta - gillar't! :)
Kramis

Jannie sa...

Älskar hjärtat!O hela entrén med iofs...
Va??Är det en kvinna med i bilden??
Trodde jag ju aaaaaaldrig!ha ha ha
Superfint har de det!

Nu ska jag ta o sätta mig med en bok på altanen,medans lilleman sover.Stor kram

Dröm vid havet sa...

Jätte fin entré och hjärtat var super!

Therese sa...

Verkligen snyggt å välkomnande! Lider med dig fysik på engelska är ingen höjdare... KRAM! <3

Villa Carl Larsson sa...

Ser fint ut hos din pappa!

Du är flitig du som läser och läser. Själv läser jag bara inredningstidningar. Inte alls betungande hihi.

Kram Josefin

Charlotte sa...

Snyggt med en sån enkel krans, det enklaste är det snyggaste och hemmagjort dessutom:).
Duktiga du plugga på!!!
Kram

Therese sa...

Hoppas det gick bra på gymmet i går, kikar bara in för att lämna en fredagskram <3

i min lilla lilla värld sa...

Men vilken söt krans. Och va lätt det är att göra en. Måste testas =)

Maria - Villa Krutbruket sa...

Mors, mors!

Så härligt med fredag!
Önskar dig en fin dag också..

Din pappas hus ser väldigt fint ut. Vill se meeeeeer! ;)

Sköt om dig och ha en fin helg! Vi kanske hörs nåt i helgen. KRAMAR ♥

Maria - Villa Krutbruket sa...

Det ska jag göra!! Stor kram!!