onsdag 29 februari 2012

Fint i köksfönstret



Förra veckan köpte jag hem lite pelargoner. Härligt vita med en skvätt rosa inuti, så fina! De gör sig bra i köksfönstret. Bilderna är tagna förra veckan, då låg snön fortfarande kvar. Nu är det helt borta och jag hoppas verkligen det inte kommer tillbaka förens i november, till första advent vore lagom, hihi!

Idag ska vi åka och titta på bygget av vår nya fina förskola som vi ska flytta in i efter påsk. Ska bli jätteroligt att se hur stora lokalerna verkligen är och få en känsla av hur det kommer att bli när det väl är dags... 
Jag trivs mer och mer på jobbet, det är en härlig känsla!
Och så viktigt, man tillbringar ju så himla mycket tid där...

4 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Kul att du trivs på jobbet. Japp, vi står i kö och har du någon aning om när man får veta om man får en plats? Hur långt i förväg liksom?

Jättefina blommor. Engelska pelargoner är så fina. Speciellt de där vita med rosa stänk. Men jag är en sucker för Mårbacka jag :)

Kram Josefin

Pyttianna sa...

Ååå.. vilken fin sort! Vill också ha några! :)

Therese sa...

Vilka fina pelaegoner, måste nog köpa mig några nya... Å converse ser så härligt ut, men ja här får jag nog vänta ett bra tag till ;-D Ha en fin helg! KRAM

Therese sa...

Vilka fina pelaegoner, måste nog köpa mig några nya... Å converse ser så härligt ut, men ja här får jag nog vänta ett bra tag till ;-D Ha en fin helg! KRAM