söndag 31 augusti 2008

Hipp hipp hurra för Jenny


GRATTIS på 22årsdagen JENNY! <3 Hoppas du får en toppendag!



Ännu en helg avklarad, nästan iaf. Har varit Matfestival i staden i helgen, asså, det är kul att det händer något i lilla Skövde. Men det blir bara sämre från år till år, tyvärr. Var ute på stan en sväng igår iaf. Först jag o Rikard på dan, vi shoppade lite, bla skitsnygga filtallrikar på Indiska. Rikard köpte också ett par skor och jag ett par jeans. Jeans var verkligen behövligt. Nu funderar jag på ett par chinos, det är faktiskt väldigt fint!
Vi var ute på stan en sväng på kvällen också, tillsammans med Maria, Alexandra, Maria och en kille som hette Robert. Trevligt! Jag och Rikard avslutade kvällen med en festival-banan :) Alltså frieterad banan med glass och sirap, mumma.

I eftermiddag ska vi till Rikards syster Johanna och hennes kille Peter och fika :) Sen ska vi äta kinamat, söndagslyxa lite!


Jag längtar lite till den 13:de, då åker vi till Erik o Jenny :D

Pusspuss

Inga kommentarer: