onsdag 6 augusti 2008

Lärarstudier


Jag har bestämt mig, till hösten blir det lärarutbildningen som gäller för lilla mig. Känns spännande, läskigt, pirrigt och lite hemskt. Men mest bra :) tror det kommer att bli jättebra faktiskt. Känns skönt att äntligen ha bestämt sig. Ska bli roligt att träffa lite nytt folk med :)

Ska beställa en ny dator imorgon, en Dell. Lila. Min nuvarande dator funkar lite när den själv känner för det, inte helt pålitlig med andra ord. Blir roligt med lite uppfräschning.

Imorgon ska jag förmodligen på grillkväll hos scout-Åsa :) Träffa de engelska scouterna som är här på besök :) najs!

Pappa åkte för några timmar sedan, roligt att han kom! Vi var och kollade på lampor i Ulvåker och hittade varsin sänglampa som vi fick i inflyttningspresent av pappsen. :)

(bilden är tagen i Turky)

Hejs

Inga kommentarer: