onsdag 20 augusti 2008

Onsdag

Hej!
Man gör mycket val här i livet. Mitt stora val just nu är, som ni nog inte har missat, att jag ska börja studera nästa vecka. Ibland är det svårt att veta om man gör rätt här i livet, men detta val är nog det rätta. Förhoppningsvis. Men när jag får reda på att jag nog skulle få vikariat minst ett halvår framöver på en förskola som jag stormtrivs på, gör ju att jag börjar tveka lite. Men bara lite, är så inställd på att börja skolan nästa vecka så det kommer bli jättebra!

Grattis till Jen o Erik, skönt att det har ordnat sig med lägenhet, att den är tokmysig är ju bara ett stort plus. I september kommer vi o hälsar på :D

Nu ska vi krypa ner i vår sköna säng o kika på Olssons Studio.

Pussar på min goding!

3 kommentarer:

JENNY CHATRINE BLADH sa...

=) Vad roligt att du har så mycket att välja på. Men pröva på skolan ändå tycker jag :P
Jag läste om tanten med finporslinet. Fick du visa leg eller? :)

Jaja, nu sitter ja o väntar på att Erik ska vakna så vi kan sätta igång igen :P Vi har 40m2 flyttkartonger just nu. LOVE YOU!

Emilias sa...

jo klart det blir skolan, är så inställd på det just nu :) blir nog jättekul.

Haha, nä fick inte visa leg, men nära på så ;) tantskrälle.

Lycka till med flytten gumman :) Längtar tills vi ses! LOVE U 2!!

JENNY CHATRINE BLADH sa...

Duuu... det ser nog ut att vi har en chans att åka till London nu när allt löst sig :) Tala med morbrodern din =)