måndag 21 maj 2012

photo a day - something you adore

Photo a day - 3. Something i adore
Jag bara älskar den här tiden på året. När alla fruktträd blommar. Mina syskons mamma sa alltid att jag skulle spara bilderna av blommande träd i huvudet till snön och vintern kommer. Det ligger något i det. För det är ju så vackert!

Att stanna upp och njuta av allt det vackra naturen erbjuder får man inte glömma bort. Oavsett årstid.

Nu sparkar vi igång en ny vecka. Månadens näst sista. Strålande sol och jag tänker ta sandalerna till jobbet!
Och ikväll, då tänker jag träna. Jaaaaa!
Ha en härlig dag fina ni!

Här kan ni se mina andra bidrag: 1. You, 2. Breakfast, 3. Something you adore, 4. Letterbox, 5. Something you wore, 6. Makes you smile, 7. Favourite, 8. Your sky, 9. Daily routine, 10. Childhood. 11. Where you sleep, 12. Close up, 13. In your bag, 14. Something you´re reading, 15, Happiness, 16. Morning, 17. Water, 18. Something you bought, 19. Sweet, 20. Someone you love, 21. Reflection, 22. Your shoes, 23. Something old, 24. Guilty pleasure, 25. Something you made, 26. Colour, 27. Lunch, 28. Light, 29. Inside your fridge, 30. Nature, 31. You - Again.



6 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej fina!

Haft en bra dag? Kram, kram!

Therese sa...

Underbart foto, och ja, naturen i all sin prakt i årstidsväxlingarnas olika skeeden är underbar! KRAM <3

tinajo sa...

Ja, visst är det underbart just nu?! :-)

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hallå!

Javisst serrö. Jag har beställt något nytt. Varför jag skrev skåp vet jag inte för det är nämligen en byrå ;) Hehe! Ja, så det kan gå. Har beställt en byrå till hallen. Vit med betongskiva på. Jätte snygg! Får den nästa vecka :)

Våran dag har varit bra. Lunch på stan med en kompis. Sen hem och blev bjuden på kaffe hos grannen.
Imorgon har vi en fika date inplanerat men får se hur det blir för ena barnet var halv krasslig.

Jag tror faktiskt att de spelar lite. Iaf Ola-Conny. Vilka dårar. Haha!

Skönt att få det tapetserat.

Sov så gott! Det ska jag göra nu. Rejält eftersom Svante vaknade 04:20 imorse :p

Kramis

s p i n d e l t j e j e n sa...

Jag älskar också det blommande, det är så livfullt på något sätt. Så harmoniskt och glatt :)

Linn sa...

Kan bara hålla med. Jag går omkring som i ett rus, alla färger, dofter... Det är så härligt!