söndag 7 juli 2013

härliga, soliga, helg

 Ännu en härlig svensk sommardag. Varför kan inte alla dagar under sommarmånaderna vara såhär?! Helt ljuvligt ju!

Startade dagen med ett benpass på gymmet. Kroppen var inte riktigt med mig och det kändes extra tungt och svettigt idag. Har lite känningar i halsen så kanske är en förkylning på g. Hoppas hoppas den aldrig bryter ut!
Hem för lite lunch och sen ut i solen. Några timmar vid stadens bassängbad blev det. Så nöjd med sommarens nya bikini  från Salming som jag klickade hem för någon vecka sen. Den kommer att göra sig fint i Barcelona ;)


På balkongen börjar tomaterna mogna. Min kära tomatplanta som växte så stor. Jag har fått binda upp den både en och två gånger. Nu väntar jag på att de ska bli helt mogna så jag kan provsmaka :)

Hoppas ni har haft en fin och solig helg!

KRAM

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kommer vara finast i Barcelona!! Kul att se dina tomater... Här växer planeterna högt, men inga tomater än...:( stor kram!

Karin sa...

Vad underbart!
Ja, hoppas du får användning för mina tips någon gång i framtiden:)
Kram!