lördag 31 augusti 2013

mot tjejklassikern


Kommer ni ihåg min 25-årspresent?! Jag fick ju som utmaning att göra en Tjejklassiker 2014. Vilken grej!
Och nu är jag äntligen anmäld till första loppet. Kristinaloppet i februari. Kristinaloppet och Tjejvasan är lika långa och räknas på samma sätt i en Tjejklassiker. Det som är bra med Kristinaloppet är att det går på samma ort som min mormor och morfar bor. Himla praktiskt!

Nu har jag bara några små problem. Jag har inga skidor. Jag har inte åkt längdskidor på många år. Och jag är livrädd för att det inte ska komma någon snö så jag inte kan träna.

mina vänner. Emilia önskar sig bidrag till ett par längdskidor i julklapp. Gärna sisådär två månader för tidigt, typ i november!

Shit! Jag ska verkligen göra en Tjejklassiker!

KRAM

2 kommentarer:

Kia sa...

Åh, det kommer gå toppen!! Jag tyckte cyklingen var värst, simningen gick fortast. :)

Lycka till och ha en toppen vecka!
KRam Kia

Anna sa...

Du kommer fixa det galant! Jag genomförde tjejklassikern 2004 och köpte en cykel dagen innan Tjejvättern;)

Kramen