tisdag 10 februari 2009

Björnbärspaj o VG

Maria, Sara o Saras lilla Casper har varit här på fika. Jättetrevligt!! Inte ofta vi tre träffas tillsammans, det tycker jag vi får göra om snart tjejor :) Bjöd dom på den här paj med björnbär och citron (Funkar lika bra med blåbär om man är mer sugen på det). Första gången jag gjorde den och jag måste säga att den blev hur god som helst!!!! Rekommenderas hett ;) Klicka på bilden om texten är för liten.

När tjejerna hade gått loggade jag in på Studentcentralen och där väntade ett glatt besked ;) VG i kursen Värdegrund o Ideologier, GRATTIS till mig och till Marica, Sofia, Maria, Ulrik och alla andra med såklart!!!
Jag är glad! :)
Kramkram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, grattis!!! Blir så glad för din skull! Väl kämpat ;)

Pajen låter hur god som helst, den får nog bli en alla-hjärtans-efterätt framåt helgen tror jag!

Kram kram

Anonym sa...

Känns kul med ett VG :-)

Hoppas att du får en bra kväll, KRAM!