torsdag 5 februari 2009

Lägenhetskik

Hoo, jag är såå trött. Blir så trött på den som skickar all trötthet på MIG. Sluta upp med det!!!
Har legat o vilat ett tag nu.. så skönt! Ska snart ner till tvättstugan... roligare saker kan man ju ha för sig ;)

Jag o Rikard ska kika på en lägenhet sen :) Wiiie, jag hoppas hoppas! Bestämmer vi oss för den så har vi nog o göra heeela sommaren, den behöver nämligen renoveras massor! Nu ska vi i alla fall ta oss ett första kik, spännande!
Kramkram
Bilden är från sommaren 2007. Är lite sugen på den frisyren igen! Fast utan luggen... Vad tycks?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag röstar för! Tycker den frisyren klär dig jättebra. Det var så himla skönt att klippa sig och få något nytt nu inför våren. (Trodde jag i alla fall, nu snöar det ju, men ja..)

Vad var det för lägenhet? Nyfiken! Kram