onsdag 18 februari 2009

Onsdag mitt i veckan

Tänkte jag skulle börja med att lista tre positiva saker som har hänt under dagen, dels för att jag tycker det skulle vara en liten rolig grej och dels för att jag tror att det är bra att plocka fram några positiva saker som händer varje dag... det kan, ibland i alla fall, vara lätt att glömma bort dom annars!

Imorgon åker jag till mina små syskon <3 ska bli såå mysigt! Får två hela dagar tillsammans med dom och pappa, plus halva söndagen förstås. Underbart!

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vad roligt tjejen! Då hoppas jag att du får en härlig helg :) Skönt med miljöombyte också :)

Smart med tre positiva saker. Jag glömmer alltid detaljer, har jättesvårt att återberätta saker som hänt, även om det inte gått så lång tid. Så att skriva ner dom är nog bra :)
Kramkramkram!