tisdag 24 februari 2009

Utmanad igen

Jag blev utmanad av Marica :)

1. Vad heter du? Emilia
2. Ett ord kopplat till dig på 4 bokstäver: Chips, hmm det var fem bokstäver... ;)
3. Flicknamn du gillar: Stella och Molly
4. Pojknamn du gillar: Erik och Hampus
5. Yrke: Studerande Lärarhögskolan Skövde
6. Färg: Tjejiga jag säger rosa...
7. Klädesplagg: Klänning/tunika
8. Mat: Pappas rödvinssås, kött och klyftpotatis
9. I badrumsskåpet: Min nya ansiktskräm från Loreal
10. Plats eller stad: Stranden på Phi phi island
11. En giltig orsak till att komma försent: Typ familjeskäl och sånt som kommer i vägen som man absolut inte kan påverka
12. Ett uttryck:
13. Film: Mamma mia, helt klart!
14. Dryck: Läsk
15. Band/Musik: Radio eller typ musikal (Rikard gnäller jämt på min musiksmak)
16. Djur: Vovve
17. Gatunamn: Min gata
18. Bil: Ingen, men vill HA!!!
19. Sång: Hm... dont no
20. Aktivitet med flera deltagare: FIKA!

Nu utmanar jag: Jenny, Charlotte, Amanda och Sara P

Inga kommentarer: