fredag 13 februari 2009

Fedagen den trettonde

Imorgon gott folk, är det alla hjärtans dag :) Hur firar ni?! Firar ni i överhuvudtaget?? Jag o min älskling ska bowla o sen gå ut o äta, ska bli riktigt mysigt. Ett litet problem bara, om jag, mot förmodan vinner över Rikard imorgon, kommer ha tjura hela kvällen... kanske inte riktigt men han är verkligen en jättedålig förlorare, haha. Får kanske hålla in mina bowlingtalanger lite (om det nu finns några sådana vill säga ;) )

Jag har börjat inse något, ganska skrämmande faktiskt... jag börjar tycka om att städa.... Har absolut ingen aning om hur det kommer sig men det blir bara roligare o roligare. Antar att det är ganska bra egentligen... Men så olikt mig!

Snart kommer Ellen hit o vi ska plugga lite :)
Kramkram

5 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej,
Vad roligt att du kikade in hos mig..
Kikar givetvis tillbaka :)
Hoppas vi hörs igen..
Lycka till med bowlingen imorgon ;)
Trevlig helg...
Kram Maria

Hanna sa...

Vilka mysiga planer för imorgon :)
Vi ska nog inte göra något speciellt. Blir väl en god middag, kanske en film...

Tack för din snälla kommentar om min trädgård!

Happy Valentines!
Kram Hanna

Anonym sa...

Det låter mysigt med lite firande. Vi firar nog inte egentligen. I morgon ska vi ju till mina föräldrar och sova där och ikväll ska vi mysa som vi gör typ varje fredag :p Inget utöver det vanliga, ska ju till Stockholm nästa helg. Får ha roligt då!

Men hoppas att ni får en jättefin helg :) Kramar

Anonym sa...

Jag tror att ditt nyfunna intresse för städning, beror på att det är roligare att göra det, än att läsa och skriva...?
Så är det i alla fall för mig.

Emilias sa...

Ulrik! Det ligger nog något i det du säger... tänkte lite i de banorna också ;)