lördag 21 februari 2009

Utmanad

Har blivit utmanad av: Min kära vän Marica

1. 4 TV program jag brukar se: Andra avenyn, Greys Anatomy, Desperate Housewives och Vänner

2. 4 saker jag gjorde igår: Åkte pulka, myste med syskonen, spelade spel och träffade Cissi

3. 4 saker jag längtar till: att träffa min Rikard imorgon, Kreta i sommar, när Rikards systers bebbe kommer, när jag tar min lärarexamen

4. 4 saker som står på min önskelista: nya kläder, nya skor, en ny större lägenhet och en sideboard

5. 4 saker jag avskyr: att känna mig otillräcklig, oärliga människor, falskhet och kåldolmar

6. 4 saker jag tycker om att göra: umgås med min familj, umgås med mina fina vänner, myskväll i soffan med älsklingen, fika

7. 4 saker jag åt i går: scones, skaldjurspasta, chips och ostbågar

8. 4 bloggar jag utmanar:

Sara
Charlotte
Jenny
Annelie

Inga kommentarer: