lördag 7 februari 2009

Lördag

Sköna lördag! Idag lägger jag allt plugg åt sidan och tar leeedigt :) Wonderful! Ska ner till stan en sväng snart o köpa present till Johanna o Peter :) Vi ska till Rikards föräldrar ikväll o fira deras förlovning, mys :) Men först ska vi nog kika på möbelutställning! Har en känsla av att det blir en väldigt bra lördag :)

Massa GRATTIS till min Rikard som har namnsdag idag och till min kära syssling Wilma som fyller 18 år :) <3 <3

Vad har ni för er idag?! :)
Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det kan va lite svårt men bara man tänker till så kommer man på =) Va kul! Hoppas du har en bra lördag morgon. Kram

- sa...

heeej

nu har jag precis stoppat in en plåt med kladdmuffins i ugnen :) O jag glömde inte kakao ;) hehe... hur många fick du ut av smeten när du gjorde dem?


puss puss