söndag 26 april 2009

Fönsterputsning

OJ vilken lång dag det har varit, häärligt på en söndag juu! Vi har hunnit med massor, jag har varit duktig o putsat våra fönster, nu kan man äntligen se ut genom dom igen ;) Sen visade det sig att jag är den tuffe i mitt o Rikards förhållande, i alla fall vad det gäller avloppsrensning, Rikard satt bredvid o kollade på ;) Heja mig!!

Har lite söndagsångest idag... brukar aldrig ha det, undrar vad detta beror på!?! Kanske beror på att det varit en jätteskön o bra helg :) Imorgon är det måndag...
Kramkram

1 kommentar:

Emilia sa...

Ja de känns lite segt. Visst vi är fortfarande tillsammans men... ah de är så svårt att förklara!
Vi får se hur det går!!!
Men pappa känns lockande nu. Då kan man bara fokusera på sig själv och göra lite mer som man vill. Jag vill ju så gärna sätta mig och läsa igen känner jag. Eller gå någon liten kurs, vore mys=)
Hur har helgen varit då? såg att du hade varit duktig med å putsa dina fönster. *duktik tjej* =)
Kramar