måndag 27 april 2009

Måndag

Jag är sååå trött idag, förstår inte vart tröttheten kommer ifrån... har ju sovit bra i natt! Aja, får bli en slapp kväll, måste förbereda för mina intervjuer till b-uppatsen imorgon bara!! Kommer bli en utmaning! 

Slängde mig i soffan när jag kom hem... sen kom jag på att jag nog skulle koppla av med lite bakning istället för soffhäng ;) Så det blev hallonkaka med kardemummakrisp! Mumma :) 
Hm undrar var det blir ikväll?! Rikard ska ju kolla på det där hockey-wm-eländet ;) Tråk!!

Kram

2 kommentarer:

Sara sa...

Jobbigt att du känner dig trött =/ Hoppas det går över! Snart är det torsdag!

Lycka till med intervjuerna! Kramar

Emilia sa...

Ja det känns lite sorgligt efter så lång tid. Men jag håller tummarna på att vi kan lösa det tillsammans iaf!
Haha då har min helg varit lite mer hektiskt än din :)
I fredags åkte man jänkare igen. I lördags åkte jag och malin skaraborg runt nästan. Var överallt och ingenstans:) hemma vid 6 på söndagmorgon och sen åt man söndagsmiddag hos mamma och pelle.
Vad händer till valborg nu då?
KramKram=)