söndag 5 april 2009

Söndag

Grillpremiär med tre grabbs igår kväll
Hallå, vart tog solen vägen?! Lite blåsigt och kallt idag.. men ni ikväll tittar solen fram igen, me like!!
Idag har vi varit en sväng hos Rikards föräldrar i Tibro, tok en sväng på Fabrik19 också. Jag var såå shoppingsugen men såklart hade dom inget jag ville ha. Joo, två pärmar för 9 kr st ;) Nu Marica, ska jag få lite ordning på mitt liv ;) hihi!

Nu är de engelska artiklarna lästa också, känns gött! Firade slutet på denna plugghelg med att baka bröd, mums!! Jag tycker verkligen om att baka, det är ganska avkopplande. Tyvärr räcker inte tiden alltid till... Borde dock bli bättre på att prova nya recept :) Tycker ni om att baka??

Nybakat börd o mys i soffan ikväll :)
KRAM

4 kommentarer:

marica sa...

Låter bra att du får lite ordning o struktur igen :-) En pärm till B-uppsatsen blir bra ;-)

Mumms med nybakat bröd, va duktig du är! Jag tycker om att baka men jag tycker det tar såå lång tid.. och så brukar jag ofta läsa fel i recept, typ ta 1.5 dl mjöl när det ska va 1.5 liter........... :-/

Ses imorgon min sweety :-) Kram!

Sofia B9 sa...

Baka är kul. Barnen, liksom jag, älskar att baka! Blir mycket godare än köpe ;-) Kram

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!

Ikväll är det andra visningen på lägenheten, är sååå nervös att vi ej får den såld nu när huset är klart inom 2 månader...
Hoppas verklilgen att den blir såld nu!!

I påsk ska vi greja i huset, fortsätta med golvläggningen.. Själv påskafton vet jag inte ännu, blir nog med familjen eller några vänner..
Ska väl börja planera snart :)

Ska bli skönt att vara ledig, ser fram emot det kan man säga :)

Händer idag då?
Jag har kvällsmöte här på jobbet, sen ska jag i ilfart till huset och titta på vårat nyuppsatta kök :D
Sååå nyfiken!!

Ha en mysig måndag//KRAM

Ulrik sa...

Jag gillar att baka! Det brukar mest bli bullar men även annat när andan faller på.

Kul att du var på Fabrik 19. Då var du nästan hemma hos mig.