tisdag 7 april 2009

Hemtentan kommen

Som ni ser har jag fått besöksräknare här på bloggen... det konstiga är att bloggtoppen och besöksräknaren på min blogg inte visar samma sak... hm. Just nu litar jag på Bloggtoppen eftersom de visar dubblet så mycket besökare än vad den andra räknaren gör... Hm, någon som vet varför det inte stämmer??

Nu är hemtentan kommen, igår var jag toktaggad, konstigt nog har det mesta av det försvinnut idag... Men jag räknar kallt med att motivationen har återkommit imorgon ;)

Har fikat med världens bästa Maria idag :) Hon är så bra min kära vän, tycker om dig!! <3 Tur att hon står ut med mig, Emilia-krångel-majan ;)

Kramkram

6 kommentarer:

Maria sa...

Tycker om dig! <3 Kyss

Skolgatan sa...

Min visar också mindre,men jag tror att det är för att räknaren visar bara 1 gång om dagen,alltså jag har ju vart här förut idag så jag syns inte nu men på bloggtoppen visas säkert varje titt...

Emilias sa...

Jessica! Det står ju på bloggtoppen att de visar antal unika besökare... hm, mysko det där!!

Skolgatan sa...

Ja jag såg det nu och idag stämmer min men det gjorde inte det i början,kanske kommer igång bättre sen....:-)

Ulrik sa...

Jag har en teori om besöksräknaren (och vem är förvånad??? ;-) )

Det är skillnad på beökare och unika besökare. Jag kan tänka mig att där man har unika besökare, jämför den IP-adressen som tittar med tidigare besök. Om det är samma adress räknas det inte som ett unikt besök.

Så tror jag att det är...
/Ulrik

Emilias sa...

Ulrik! Jag trodde också det var så... men på bloggtoppen visas också unika besökare... o ändå skiljer det så mycket i antal! mysko mysko! hehe!!