onsdag 22 april 2009

Onsdag mitt i veckan

Idag har jag varit i skolan för första gången på jättelänge... Var jätteroligt att träffa världens bästa Marica igen :) Vi fick handledning på vår uppsats, kändes väldigt bra!

Har tränat afro idag med... känner i kroppen att jag är på väg att åka på en förkylning :/ inge bra, hoppas hoppas det är falskt alarm, hinner verkligen inte blir sjuk just nu!

Vi har hittat en ny lägenhet, på onsdag nästa vecka ska vi kika :) yey!!
Blir sängen tidigt ikväll!
Kram

5 kommentarer:

marica sa...

hoppas att din kan hitta en lgh till bra pris som ni gillar snart! håller tummarna för att det är den ni ska kolla på nästa vecka!
jag fick byta min redovisningsdag så det var ju bra, slipper jag oroa mej för det!
ses imorgon vännen, sov bort den där förkyldningen nu!
kram!!!!

Sara sa...

Åh så spännande! Jag håller tummarna så hoppas jag få höra allt om den på lunchen på torsdagen ;)
Kom på att det ju är Valborgsmässoafton på torsdagen, men du kanske inte har några planer för eftermiddagen ändå? :) Kram!

Emilia sa...

Haha jag förstod nästan att de var du:)
Lärare? shit, jag som knappt vågar prata med folk i telefonen;)

Vad är det för lägenhet ni ska kika på?

Emilia sa...

haha, nä precis, dom smaka lika bra för det:)
Åhh vad mysigt, ni vill inte skänka eran nuvarande till mig då kanske?? ;)
Jasså större? hehe väntar ni tillökning? :P
Kram

emilia sa...

Taaack :)
Jo de låter som ett klokt val. Skulle jag med ha gjort om jag var du!
Haha, antar att jag inte har dom pengarna att köpa din lägenhet. Den kostar nog inga 10.000 kronor:P